Εισήγηση στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο 17-4-2024

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΘΕΜΑΤΟΣ: 7 ΑΕΔ-24/2Ο23 (παρ. απόφ. ΑΠ 1509/2023) Δικάσιμος: 17.4.2024 Εισηγ.: Ειρ. Σταυρουλάκη Έκθεση άρθρου 11 παρ...

2019-12-05

Απάντηση του Κ. Ευσταθίου προς την κα Κλητοράκη

Στις 26.11.2019, έλαβα εξώδικη διαμαρτυρία από την τέως πρόεδρο του ΣΣΤΕ, σχετικά με ανάρτησή μου στο Φ/Β, η οποία αναφερόταν στην πρόταση αγοράς των πρώην γραφείων του ΣΣΤΕ στη Χρήστου Λαδά και με την οποία μου ζητήθηκαν διευκρινίσεις για την στόχευση αυτής της ανάρτησής μου.

Θεωρώ αναγκαίο να δημοσιεύσω την απάντησή μου όπως εξ άλλου μου ζητήθηκε, προκειμένου να αποκατασταθεί το όλο θέμα μέσα στις σωστές διαστάσεις του.

«Προς την
Κα Ελένη Κλητοράκη – Πούλια του Βασιλείου,

Αθήνα 5.12.2019

Αγαπητή Ελένη,
Όπως σου διεμήνυσα, καμιά πρόθεση δεν είχα με την ανάρτησή μου στην οποία αναφέρεσαι στο εξώδικο, που ατυχώς και αδικαιολόγητα μου απέστειλες, να ρίξω σκιές σε μια απόφαση που προσωπικά εισηγήθηκες σε έκτακτη Γενική Συνέλευση και η οποία απερρίφθη από αυτήν.

Γνωρίζεις πολύ καλά πως την ημέρα της συνεδρίασης του Δ.Σ. του οποίου ήμουν αντιπρόεδρος, δηλαδή στις 29.10.2013, συνεδρίαση κατά την οποία μάλιστα με τα γνωστά επιχειρήματα Προέδρου και Γραμματέα καθαιρέθηκα από το αξίωμά μου, ο τότε και σημερινός πρόεδρος, ενημέρωσε το Δ.Σ στο αμέσως επόμενο θέμα συζήτησης, για νέα πρόταση του ιδιοκτήτη των γραφείων, την αγορά των οποίων εισηγήθηκες με 550.000 όπως έλεγε, με μόλις 250.000 και σε ετήσιες δόσεις των 50.000 αν ενθυμούμαι καλά.

Μάλιστα εκείνο που προξένησε την εντύπωση και την απορία και την οποία κατέγραψα στα πρακτικά, ήταν ποια ήταν η σκοπιμότητα μιας τέτοιας πρωτοβουλίας, χωρίς μάλιστα να προτείνεται η αξιοποίησή της ως δυνατότητα μιας επωφελούς επένδυσης, εκτός από το να αφήσει να αιωρούνται ένοχα ερωτηματικά προς την κατεύθυνση εκείνων και δη τη δική σου, που πριν κάποιους μήνες, είχαν εισηγηθεί την αγορά με μεγαλύτερο τίμημα κατά 300.000 ευρώ!!!

Αγαπητή Ελένη,
Τα «συντροφικά» τότε μαχαιρώματα, με στόχο τη αποδυνάμωση τυχόν συνδικαλιστικών σχέσεων μεταξύ εμού ως καθαιρεμένου και εσού, ήταν προφανή και οδήγησαν αντιστοίχως και στον ανάλογο χειρισμό. Σου διαφεύγει το γεγονός πως έμεινε αναπάντητο το ερώτημά μου, πως δικαιολόγησε ο ιδιοκτήτης το γεγονός μιας τόσο μεγάλης οικονομικής απόκλισης και γιατί έρχεται το θέμα στο Δ.Σ. χωρίς να προτείνεται κάτι επί αυτού (π.χ διερεύνησή του), απλά για ενημέρωση και ίσως λέω εγώ για μήνυμα με αποδέκτες εκείνους που προηγουμένως χειρίστηκαν τη αγορά.

Ακριβώς το γεγονός μιας τέτοιας συμπεριφοράς δύο ομογάλακτων ιδεολογικά συνδικαλιστών που τα βρήκαν σήμερα μετά τον διαχωρισμό των ρόλων και των εξουσιών τους σε ΣΣΤΕ και ΟΣΤΟΕ, είχε σκοπό η αναφορά σε γεγονότα που αφορούν προσωπικά τους δυο σας, από τις θέσεις που είχατε πριν και μετά το γεγονός.

Αυτό είχε στόχο η ανάρτησή μου και όχι το ίδιο το γεγονός για το οποίο είχα και έχω δημοσίως τοποθετηθεί. Φυσικά και ο καθένας δικαιούται να βγάλει συμπεράσματα κατά πόσο εύκολα αλλάζουν ρόλο και θέση συνδικαλιστές, όταν τελειώσουν τα «συντροφικά μαχαιρώματα» …. Εάν αυτό δεν το απέδωσα με σαφήνεια δεν το ξέρω, αλλά αυτός και μόνο ήταν ο σκοπός του σχολίου μου και καμιά άλλη στόχευση δεν είχε.

Συναδελφικά

Ευσταθίου Κώστας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου